poniedziałek, 22 października 2012
Pierwszy dzień do szkoły, stres gorszy niż przed wyjazdem. Nauczyciele,
towarzystwo, szkoła. Otchłań ciekawości mnie pożerała. Pobudkę mieliśmy
o 6:30, a śniadanie godzinę później. Wstałam pierwsza więc łazienka
moja :D Ogarnęłam się, wyprostowałam włosy i mały make-up. Na rozpoczęcie
roku ubrałam się w czarną spódnicę, białą bokserkę i pudrowy sweterek.
Co do butów, były to czarne koturny. Potem śniadanie i oprowadzenie po
szkole. O 10 odbyło się uroczyste powitanie uczniów, przedstawienie
nauczycieli i kilka słów od dyrektora. Cierpliwie wysłuchaliśmy i
rozeszliśmy się do klas. Naszą wychowawczynią była pani Kasia, jak na
pierwszą lekcję z nią wydawała się całkiem fajna. Powiedziała kilka słów
o sobie i podała plan lekcji oraz przedstawiła zajęcia pozalekcyjne. Ja
kiedy tylko usłyszałam słowo siatkówka, pierwsza się zapisałam. Poszłam
też na tańce. Po 45 minutach przebytych w klasie mieliśmy 2 godziny dla
siebie, potem miały odbyć się zajęcia integracyjne wszystkich Polskich
uczniów. W wolnym czasie poszłyśmy z dziewczynami do pokoju i tam
rozmawiałyśmy. Już po jednym dniu miałyśmy do siebie zaufanie i mogłyśmy
gadać niemal o wszystkim. No oczywiście poza Olką ona gdzieś poszła. I
dobrze . Potem się przebrałam. Ubrałam rurki, bluzkę(rękaw ¾) kremową w
niebieskie paski i małą kieszonką. Do tego postawiłam na converse.
Włosy 2 razy przeleciałam szczotką i byłam gotowa do wyjścia. Weszłyśmy
do dużej Sali, gdzie siedziało już sporo osób. Zajęłyśmy miejsca i po
krótkim oczekiwaniu zaczęły się zajęcia. Każdy miał powiedzieć coś o
sobie. Trochę nam to zajęło, potem jakieś gry. Wszystko trwało jakieś 2
godziny. Potem wszyscy rozeszli się do pokoi i do wieczora czas dla
siebie. Ja jednak nie miałam go za dużo. O 18 pierwszy trening. Pół
godziny na przygotowanie się, trzeba było się sprężać na dodatek
łazienkę dzieliłam z Julką ona też się zapisała na siatkówkę. To nawet
dobrze bo nie byłam sama. Przebrałam tylko bluzkę na jakąś luźniejszą,
włosy związałam w kucyka, bluza do ręki, spakowany sprzęt do torby z
NIKE i gotowa do wyjścia :D
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Te juz czytałam ..xd Dawaj następne :D P.
OdpowiedzUsuńdobrze dobrze :D
OdpowiedzUsuń